Belægning i Holstebro og omegn

Trænger du til en ny belægning i indkørslen eller en ny terrasse?

Belægning ved Holstebro og Struer

Mange års erfaring i belægning

Trænger du til en ny belægning i indkørslen, en ny terrasse eller lignende nær Holstebro eller Struer? Hos Entreprenør Henrik Kristensen ApS har jeg mange års erfaring i belægningsarbejdet og du kan trygt regne med, at jeg udfører kvalitetsbevidst og kompetent arbejde. Jeg arbejder med både granit og fliser, men vigtigst af alt ved jeg hvad der skal til for at levere et flot og langtidsholdbart resultat inden for ethvert belægningsprojekt.

Jeg er åben og imødekommende, og jeg kommer gerne ud og ser nærmere på din opgave, inden vi går i gang, så vi i fællesskab kan finde frem til den helt rigtige løsning. Vi kommer ud og laver belægningsopgaver i Holstebro, Struer, Ulfborg og omegn.

Belægning i indkørslen

Når du skal omlægge din indkørsel er det meget vigtigt at underlaget er i orden og at de fliser du vælger kan bære vægten. Men det du nok først tænker på er designet. Der findes rigtigt mange fliser og måder at lægge dem på, og jeg medvirker glædeligt til at føre spændende idéer ud i livet, men kan selvfølgeligt også give forslag og gode råd hvis du selv er i tvivl.

Én mulighed er granitskærv, som findes i flere farver og giver et moderne look, ligesom du også kan vælge at kombinere fliser og granit. Jeg sørger for at underlaget er i orden og i fællesskab finder vi frem til det rigtige design.

Hør nærmere omkring vores ydelser

Har du behov for ny belægning i Holstebro eller omegn? Eller har du lyst til at høre mere om vores ydelser inden for belægning, så tag endelig kontakt på vores telefon (+45) 40 89 87 37 og hør nærmere. Jeg arbejder i et større område omkring bl.a. Holstebro, Struer og Ulfborg.

Læs også omkring vores støbearbejde, kloakmester og jordarbejde.